0

That Man Is My Love Chap 02

Sungmin Pov

Ini sudah hari keempat aku memegang ipod ini...Tapi tiap kali aku bertanya pada Siwon siapa pemilik ipod ini dia hanya diam...

"Huft...."

Aku mengeluh kesal...sepertinya aku mau injek injek tu kuda...tapi ga baik(?)..Ntar dia kasi tau emak nya terus dia nangis gimana... #author:siwon ga cengeng kaya elu. -back to story- Aku langsung saja berjalan menuju kelasku...
Sesampainya aku di kelas ku..aku terlihat Siwon sedang duduk di tempat ku...mungkin saja dia menungguku..

"Mau apa lagi ni anak...kejutan apa lagi...barang apa lagi..."

Bermacam macam soalan bermain di fikiran ku..Aku langsung duduk berhadapan dengan nya..Dia melihat ku sambil tersenyum..aku sedikit pun tidak tergoda(?)Apa dia...mau memberitahu ku siapa pemilik ipod yang sedang ku pegang sekarang ,...oh ya...aku masih lagi mendengar kan lagu that man itu...

"Nanti siang ke taman ...dan kau akan tau siapa pemilik ipod itu... "

Siwon menepuk pelan pundak ku..dan berjalan meninggalkan ku yang masih lagi bengong kaya orang ga gila ini.. (?)
Aku menarik nafas dalam dan berpindah duduk ke tempat ku..

"Siapa pemiliknya,...bagaimana kalau dia mengapa apa kan ku....kalau dia menculikku?okay tenang...aku akan pergi...Lee Sungmin Hwaiting!!! "

Aku membuat pose seksoy yang bisa membuat semua namja mati begitu saja(?) #narsis ah



Kyuhyun Pov

Siwon hyung menyuruhku ke taman belakang nanti siang?Ada apa ya? Haish...anak itu..Aku melihat ke arahnya...dia hanya tersenyum sok manis..(?) dan kembali ngobrol ma teman teman nya..

"Pergi aja nape?!!"

Aku memarahi diriku sendiri..Pasti Siwon hyung punya kejutan buat ku,,,atau dia membelikan ku CD Starcraft keluaran terbaru.. #ye elu..
Aku melihat jam tanganku..

"Aku telat!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!"

Teriak kan ku sangat ghaje,...untung aja dalam hati(?)Aku langsung saja berlari ke taman belakang..Tapi tiada siapa di situ..Aku mengambil keputusan buat duduk di bawah pohon besar yang ada di taman ini..


Sungmin Pov

"Aku telat!!!!!!!!!!!"

Aku berlari kaya athlet  negara...aku tidak menghiraukan orang yang melihat ku...bagi ku  hal ini lebih penting..
sangat penting..

"Hosh hosh hosh..."

Aku berhenti di hadapan taman belakang itu..tiba tiba Aku terlihat seorang laki laki sedang duduk di bawah pohon besar yang ada di taman itu,,

"Siapa itu??"

Aku berjalan mendekati pohon besar itu,,lalu aku mengeluarkan ipod hitam misteri itu..mungkin ini pemiliknya,,.fikirku..
Aku menepuk pelan pundak nya...

"Maaf...kamu yang punya ipod ini ya?"

Lelaki yang ku sapa itu..ternyata KYUHYUN inciran ku!!!aku ingin saja berteriak....tapi aku mencuba mengawal nya..
Dia memandang ku dan...dia juga terlihat kaget,,

"Kyuhyun sshi.."

Aku menyebut namanya..sangat formal...dia terlihat masih shock dengan pertemuan ini..

"Sungmin hyung..."

Dia bangun lalu tersenyum lembut ke arah ku..

"Apa kau pemilik ipod ini? "

Aku bertanya sekali lagi...sangat terlihat kalau aku masih shock...Tanpa menjawab dia hanya mengganguk perlahan..

"Ini aku pulangkan...''

Aku menghulurkan ipod hitam ini padanya..ternyata itu ipod nya...aku sangat bertuah kerana pernah memilikinya.. sangat bertuah..aku tersenyum padanya...dan kenapa dia tertunduk malu..

"terima kasih hyung..,."

Dia tersenyum dan tertunduk lagi...setelah itu...tidak ada yang bicara..hening..

"Untuk apa kau memberikan ipod itu padaku?dan kenapa menyuruhku mendengar lagu 'that man' itu? "

Aku menatap matanya..dia membalas tatapan ku..jujur aku tidak sanggup...tapi aku mencoba mengawal keadaan..dia sangat tampan...

"Aku mencintaimu lee sungmin.."

"Aku juga.."

Dia tersenyum...barusan dia bilang apa?dia mencintaiku?!!!!Aku jawab nya apa tadi..aku juga??? Lee sungmin babo!!!!!!!! aku..aku mau pingsan rasanya...sabar..sabar,...

"Beneran hyung?!!!!"

Dia sedikit terloncat dan tersenyum sangat manis..


TBC 

0 comments:

Post a Comment